Stellajuryen er klar

Hele 18 personer fra byrå-, kunde-, høyskole- og researchmiljøer er klare til lese igjennom casene som kommer inn i oktober.

5473 d4253 original

Allerede nå er det klart for påmelding av case til Stella - Prisen for effektiv reklame og design 2010. De som melder på case før 1. juli vil oppnå en rabatt å 25 prosent, men det er fullt mulig å melde på til siste dag, 25. oktober som også er innsendelsesfristen. Juryen vil motta casene til gjennomlesning få dager etter fristen, og skal plukke ut det beste casene frem til prisutdelingen 20. januar 2011.

Under Stella 2010 er Trond Sandø, konsulent i Try, faglig ansvarlig for reklamedelen, og Anniken Fjelberg, Direktør forretningsutvikling Dinamo, tar seg av det designfaglige.

Reklamejuryen. Ledes av juryleder Chris Samways, som til daglig jobber som Group Marketing Director ved Estrella Maarud Holding AS. Han har med seg følgende personer på laget:

Vidar Eriksen, Direktør hos Audi Norge AS
Anne Borgen Sturød, Markedsdirektør ved Nidar
Even Johan Lanseng, Førsteamanuensis ved BI/Institutt for markedsføring
Line Egeland, Avdelingsleder i TNS Gallup
Rachel Øverås, Strategisk ansvarlig hos IUM
Carl Bækken, Konsulent i Dinamo Reklame
Alexander Gjersøe, Tekstforfatter i SMFB
Annette Kriszat, AD i McCann Reklame

Designjuryen. Ledes av Ida Berg Hauge, Daglig leder ved Opplysningskontoret for Meieriprodukter. Berg Hauge har med seg åtte svært kompetente jurymedlemmer:

Kristin M. Trollerud, Markedsdirektør i Brynild Gruppen
Stein Rømmerud, Kommunikasjonsdirektør i Coca-Cola Norge
Maziar Raein, Førsteamanuensis ved Kunsthøgskolen i Oslo
Svein Sælid, Strategisk direktør i MediaCom
Anne-Kathrine H. Støren, Direktør i TNS Gallup
Anne Margrete Børjesson, Daglig Leder i Dinamo Design
Morten Throndsen, Kreativ Leder i Strømme Throndsen Design
Sven Skaara, Daglig leder i Mantra Brand Identity

Tangram står bak konkurransens nye design.