Stokke til Frank

Stokke her valgt å samarbeide med designbyrået Frank, etter en vurdering av både norske og internasjonale byråer.

Stokke er blitt kjent langt utenfor landets grenser bla for sin klassikeren Tripp Trapp. De siste årene har Stokke fokusert utelukkende på møbler og utstyr til barn. Selskapet har en eksportandel på 97%, og selger produktene over hele verden.

Nå ønsker selskapet å gjennomføre en revidering av både merkestrategi, visuell identitet og kommunikasjonsplattform. Etter en runde med flere byråer både i Norge og i utlandet falt valget på Frank.
– Med størsteparten av omsetningen i utlandet, ønsket vi oss et byrå med kunnskap om og erfaring fra å utvikle merkevarer med et internasjonalt marked, sier Janne Strømmen, Marketing Manager i Stokke.

Daglig Leder i Frank, Oscar Michaelsen, forteller at Stokke er en merkevare med mange spennende muligheter. ?– Med sine internasjonale ambisjoner og konsistente fokus på funksjonalitet og design, er Stokke en merkevare vi beundrer og er meget glade for å få anledning til å jobbe sammen med.