Synsam velger Trigger

Optikerkjeden styrker sin tilstedeværelse i sosiale medier. Ambisjonen er å bygge sterkere relasjoner med sine nåværende og fremtidige kunder.

38584 d55d1 original
Blide som smør, øverst fra venstre: Caroline Nilsen (Trigger), Gølin Tveito (Synsam), Pia Biermann (Trigger), Henrik Bydal (Trigger) og Trond A. Gudbransen (Synsam). Foto: Trigger

– Vi har fulgt Triggers utvikling, og har fått opp øynene for et miljø som leverer friske løsninger som evner å skape resultater gjennom engasjerende kommunikasjon. Derfor inviterte vi Trigger til løse en problemstilling for Synsam. Svaret vi fikk overbeviste med en genuin forståelse av vår situasjon og våre behov. Synsam har store ambisjoner for fremtiden og Trigger blir en viktig bidragsyter i arbeidet for å nå våre mål, sier Trond A. Gudbrandsen, markeds-og kategoridirektør i Synsam Norge AS.

Synsam er markedsleder i optikerbransjen i Norge. Nå satser de på videre vekst gjennom en annerledes tilnærming til markedet. Sentralt i arbeidet står den nye satsingen på sosiale medier.

– Synsam er en svært spennende merkevare som har bygget suksessen sin ved å ta utradisjonelle valg. De går sine egne veier både i markedskommunikasjonen og i måten de driver butikkene sine. Vi gleder oss enormt til å bli med på reisen og styrke det digitale engasjementet rundt Synsam-merkevaren. Synsams evne og ønske om å utfordre markedet gjør samarbeidet ekstra spennende, sier Pia Biermann, konsulent og kundeansvarlig i Trigger.