Tele2 velger SMFB

Tele2 Norge har valgt SMFB som nytt reklamebyrå med hovedansvar for all massekommunikasjon.



Tele2 er en av Telenors største utfordrere i Norge, og leverer et bredt spekter av tjenester som inkluderer fasttelefoni, mobiltelefoni og bredbånd. I dag har stiller de med mer enn 600.000 kunder i Norge og omsatte i 2006 for nærmere 3 milliarder kroner.

Heftig kunde – Tele2 er en heftig kunde! I den nådeløse telekombransjen er evnen til å lage god reklame avgjørende. Og med de krav og ambisjoner som Tele2 legger til grunn for vårt samarbeid, er forutsetningene veldig gode for nettopp dette, forteller Christian Steen, daglig leder SMFB.

F&B – SMFB har vist en god forståelse for våre behov og evner å lage reklameløsninger som skiller seg ut. I tillegg til dette var den naturlige tilknytningen til Tele2 ABs hovedbyrå, Forsman & Bodenfors, viktig for vårt valg av nytt byrå i tillegg til det vi allerede bruker, sier Christian Sæterhaug, markedsdirektør i Tele2 Norge.

Tele2 Norge vil jobbe med kreatørene Hans Magne Ekre og Alexander Gjersøe, samt Christian Steen som konsulent og Camilla von Brock som prosjektleder.