TRY deler alt de kan

TRY er et fullservice kommunikasjonsbyrå med rundt 400 fagspesialister innenfor reklame, teknologi, kommunikasjon og innholdsmarkedsføring. Nå utvider byrået tilbudet sitt med podcasten «Alt vi kan».

Try kurs 2
Noen av deltakerne i den nye podkasten fra TRY, fra venstre: Stine Ekstrøm, Sander Svardahl, Iselin K. Dahl, Anine Namork, Kjetil Try, Hanne Gilje Selse, Camilla Gundersen

Podkasten, som i utgangspunktet ble laget for intern bruk, er nå gjort tilgjengelig for et større publikum. Dette inkluderer ikke bare eksisterende og potensielle kunder, men også studenter og de som generelt er interessert i områdene kreativitet, teknologi og strategisk tenkning.

– Vi har allerede produsert 40 episoder, og vårt mål er å nå minst 100 episoder innen januar. Gjennom «Alt vi kan» ønsker vi å etablere en forbindelse mellom det kreative og teknologiske feltet, og dele denne kunnskapen ikke bare internt, men med et større publikum, sier administrerende direktør Kjetil Try.

Podcasten er produsert i TRYs eget studio og er ledet av egne programledere. Det trekkes inn fageksperter fra ulike avdelinger i TRY-huset, samt gjester fra bransjen, for å gi lytterne et variert innblikk i forskjellige temaer. Disse spenner fra markedsføringstrender og innovative reklamestrategier til teknologiens rolle i dagens næringsliv.

– Et sentralt verktøy

Iselin Dahl, leder for TRYs satsing på kunnskapsdeling og kurs, understreker podcastens betydning:

– Denne podcasten er et sentralt verktøy i vår kontinuerlige lærings- og utviklingsprosess. Ved å dele kunnskap og erfaringer, håper vi å inspirere og utdanne ikke bare våre egne team, men også den nye generasjonen av markedsførere og teknologiinteresserte, sier Dahl.

Podcasten er tilgjengelig på alle større podkast-plattformer. Her er den på Spotify.