Ultra går til SMFB

Matvarehuset Ultra har valgt SMFB som sitt nye reklamebyrå. Med kvalitet og utvalg i førersetet skal kjeden satse friskt på å befeste sin posisjon som premium dagligvarebutikk i tiden fremover.

Markedssjef Glenn Steiner i Ultra mener de har mye å vinne på å stå frem med tydeligere signatur i et tøft marked, og ser frem til samarbeidet med SMFB, som fra før har en annen Norges Gruppen-aktør på kundelisten, nemlig Kiwi.

– Vi gleder oss til å sette i gang for fullt med SMFB. De er et spennende byrå med bra meritter og erfaring, ikke minst innen mat og dagligvare. Vi har jo sett hvordan "Ei krone her og ei krone der" har gjort suksess for Kiwi på TV-skjermen de siste årene, i tillegg til at de gjør en veldig god jobb for Ostecompagniet, sier han.

Mye hjemmehygge Lasse Polmar, partner og konsulent hos SMFB og i følge pressemeldingen en glødende matentusiast, er sterk i troen på Ultras potensiale.

– Matglede og interessen for gode råvarer forsvinner ikke selv om vi befinner oss i kjølvannet av en finanskrise, hevder han.

– Tvert imot ser man at vi gjerne bruker mer tid på å hygge oss hjemme med god mat enn andre utskeielser i usikre tider. Ultra byr på spennende kommunikasjonsmuligheter, såvel profilerende som hardtselgende. Vi er godt fornøyde med at Ultra valgte å legge kontoen sin hos SMFB, og ingenting gleder oss mer enn at de kommer hit med høye ambisjoner, avslutter Polmar.