Velger Apt som digital byråpartner
Djuice har nylig valgt Apt som hovedsamarbeidspartner for videreutvikling av djuice.no og digitale kampanjer for nettbutikken og merkevaren. Hovedbyrået er fremdeles Kitchen.
Leder i djuice, Kjetil Angell Kjerstad oppgir å ha lagt vekt på å finne et byrå med en sterk kombinasjon av forretningsforståelse, brukerforståelse, utviklingskompetanse og kreativ styrke.
– Etter en runde med flere byråer var Apt det miljøet som svarte best på våre krav og forventninger. Djuice bruker betydelige ressurser i onlinemedier, og Apts lange erfaring innen både utvikling nettsider og helhetlige kampanjekonsepter ble en avgjørende faktor i valget av partner, sier Kjerstad.
Avtalen gjelder for to år, og daglig leder i Apt, Kristian Bye gleder ser over utfordringene og mulighetene byrået skal gå løs på.
– Djuice har gjennom flere år opparbeidet seg en tydelig og differensiert posisjon i ungdomsmarkedet. Nettet blir en kritisk viktig arena å lykkes på fremover, og Apt er meget godt rigget for å bistå Djuice med dette, sier Bye.
Hovedbyrå for Djuice er fortstatt Kitchen, og Apt sier de vil jobbe tett med rådgivere og kreative fra Kitchen i utvikling av kommunikasjonsløsninger.