Visit Lillehammer velger Trigger som kreativ partner

Oppdraget er å få nordmenn til å velge Gudbrandsdalen som feriedestinasjon i sommer.

IMG 09391
Visit Lillehammer, bak: Grete Austgarden, Camilla Maanum Trulsen (markedssjef) og Kenneth Nordal-Pedersen. Foran: Ove Gjesdal (reiselivssjef i Visit Lillehammer).

Ifølge markedssjefen i Visit Lillehammer, Camilla Maanum Trulsen er det første gang på mange år de samarbeider med et nasjonalt byrå på konseptutvikling.

– Vi har valgt Trigger som vår kreative byråpartner denne gangen fordi de rett og slett er blant de beste i Norge på konsept. Vi vil fortsatt jobbe med våre lokale samarbeidspartnere på andre deler av kampanjen, men gleder oss til å nyte godt av Triggers kreative ekspertise.

Byråleder Bente Kvam Kristoffersen i Trigger sier at det betyr mye å få tilliten til Visit Lillehammer på dette viktige prosjektet.


– Som byrå er det med stor respekt vi tar på oss denne oppgaven, og vi ser frem til å samarbeide med Visit Lillehammer og deres øvrige samarbeidspartnere.

IMG 1904 Low Res
Trigger, sittende: Tonia Bakken, Marte Bruset Lunde, Sebastian Rajendram og Charlotte Granbo Stående: Tone Angsund, Martine Bakkeng og Fredrik Juul.

Kun digitale møter

Som følge av pandemien, kombinert med litt reisevei, har teamene i Visit Lillehammer og Trigger aldri møtt hverandre fysisk, men kun kjørt digitale møter fra hjemmekontorene.

– Det har ikke vært noe hinder med bare digitale møter nå som videomøter er den nye normalen. Det viktigste har vært å fokusere på det vi skal få til sammen, som er å finne en måte å skille oss ut på en måte som betyr noe for familiene i sommer. Hele Norges reiselivsaktører vil det samme, så her er det om å gjøre å tenke smart, avslutter Angsund.