Voice Norge til Frank

Etter nærmere fem år hos Kitchen reklamebyrå, bytter nå Voice Norge byrå for alle sine kjeder og merkevarer.

43822 4c338 original

Voice har 250 butikker fordelt på kjedene MATCH, VIC og Boys of Europe. I tillegg utvikler de en egen portefølje med merkevarer på tvers av kjedene, som Jean Paul og jeansmerket Henry Choice.

Nå er reklame- og designbyrået Frank valgt til å utvikle kommunikasjon for kjedene og merkevarene deres.

– Å finne et byrå med ønsket kompetanse er av største betydning, forteller markedssjef i Match og Jean Paul, Monica Solberg.

– Frank utpreget seg med sin solide erfaring fra utvikling av kommunikasjon for mote, i tillegg til sin strategiske kompetanse og fokus på retail, fortsetter hun.

Ifølge markedssjefen har nordmenn utviklet seg til å bli mer bevisste og godt orienterte forbrukere av mote.

– Vårt mål er nå å bli oppfattet som et tydeligere alternativ til billigkjedene. Vi ønsker å fremstå som imøtekommende og inspirerende i vår kommunikasjon, og ta en tydeligere rolle i markedet med et godt utvalg av sterke eksterne og egne merkevarer av høy kvalitet, avslutter Solberg.

Byrået har kunder som blant andre Stokke, Madshus, Swedish Match, Nissan og Grans Bryggeri.