Wærnes vant stort i NY Festivals

AD i det tyske reklamebyrået Scholz & Friends, nordmannen Jens-Petter Wærnes, vant syv medaljer og en finaleplass i New York Festivals.

7632 77dfc original
7633 39d95 original
7634 f3973 original
7635 9a0ab original
7636 5c73b original
7637 b4f83 original
7638 6be87 original

Jens-Petter Wærnes vant bronse for utendørsjobben for puslespillprodusenten Ravensburger i Cannes Lions tidligere i år. I NY Festivals haglet medaljene ytterligere, og prosjekter han var involvert i mottok to gull, tre sølv, to bronse og en finaleplass.

Vinnerjobbene i de forskjellige kategoriene er:

– «The Giant Puzzle Campaign» – Best Use of Medium/Billboards – Gold World Medal
– «The Wrong Working Environment Campaign» – Professional Services – Gold World Medal
– «Barber's Cape» – Humor – Silver World Medal
– «Barber's Cape» – Consumer Promotions – Silver World Medal
– «The Giant Puzzle Campaign» – Recreational – Silver World Medal
– «Easy Navigation» – Personal Products – Bronze World Medal
– «Highspeed Download» – Telecommunication Services – Bronze World Medal
– «Robin Redbreast» – Cosmetics/Beauty Aids/Toiletries – Finalist Certificate

Involverte: Jens-Petter Wærnes, Erik Dagnell