Wærnes vant stort i NY Festivals
AD i det tyske reklamebyrået Scholz & Friends, nordmannen Jens-Petter Wærnes, vant syv medaljer og en finaleplass i New York Festivals.
Jens-Petter Wærnes vant bronse for utendørsjobben for puslespillprodusenten Ravensburger i Cannes Lions tidligere i år. I NY Festivals haglet medaljene ytterligere, og prosjekter han var involvert i mottok to gull, tre sølv, to bronse og en finaleplass.
Vinnerjobbene i de forskjellige kategoriene er:
– «The Giant Puzzle Campaign» – Best Use of Medium/Billboards – Gold World Medal
– «The Wrong Working Environment Campaign» – Professional Services – Gold World Medal
– «Barber's Cape» – Humor – Silver World Medal
– «Barber's Cape» – Consumer Promotions – Silver World Medal
– «The Giant Puzzle Campaign» – Recreational – Silver World Medal
– «Easy Navigation» – Personal Products – Bronze World Medal
– «Highspeed Download» – Telecommunication Services – Bronze World Medal
– «Robin Redbreast» – Cosmetics/Beauty Aids/Toiletries – Finalist Certificate
Involverte: Jens-Petter Wærnes, Erik Dagnell