ANTI henter fra TRY OPT og Peytz

ANTI Hamar styrker digital-satsningen med to seniorrådgivere.

0 D6 A7285481
Fra venstre: Van C. Lam, Tor Hernan Floor, Ellen Østmoen, Ane Sakshaug og Joakim A Bråtalien.

– Vi har allerede bygd opp en sterk enhet innenfor det digitale fagfeltet og med økende etterspørsel er vi glade for at vi klarer å tiltrekke oss senior-kompetanse fra anerkjente miljøer, sier Tor Hernan Floor, leder for den digitale satsingen i ANTI Hamar.

Ane Sakshaug har bakgrunn fra TRY Opt, hun var en av de første ansettelsene og har med seg verdifull erfaring når det kommer til å bygge opp et større digitalt miljø innen innsikt, analyse og medieplassering. Hos Opt har Sakshaug hatt kundeansvar for flere av landets største merkevarer, som Ringnes, Gilde og Prior.

– Ane er en drivende dyktig rådgiver, som har jobbet mye med medierådgivning i skjæringspunktet mellom kreativ kommunikasjon og digitale økosystemer. Vi har stor tro på at hun vil være med å styrke den digitale satsingen vår, sier daglig leder Ellen Østmoen.

Erfaring fra dansk digitalbyrå

Byrået har også hentet Joakim A. Bråtalien fra det danske digitalbyrået Peytz, hvor han som kundedirektør har ledet større digitale prosjekter med nedslagsfelt i Norge. Bråtalien har tidligere også drevet sitt eget byrå, Barents Consult, før han nå melder overgang til ANTI Hamar.

– I tillegg til satsingen på mediekjøp og distribusjon, ser vi voksende etterspørsel etter mer dyptgående utvikling av nettsider, der arkitektur, brukertesting og SEO er viktige ledd i prosessen. Joakim har mange års erfaring innen dette fagfeltet og det vil komme både oss og kundene til nytte i årene som kommer, avslutter Østmoen.

Om ANTI Hamar

ANTI Hamar har vokst til 12 ansatte med en 2020-omsetning på 24M . På kundelisten har de blant annet Eidsiva, Schibsted, Eker, Hydrolift og Sulland Gruppen.