ANTI vokser med fem nye designere

I løpet av det siste halve året har ANTI fått flere store designkunder og styrket laget med fem nye profiler.

L1004519
Ny ANTI-materie: Senior designer Felix Skaara, utvikler Daniel Hult, designer Kristian Thorsen, senior digital designer Emil Karlsson og senior interaksjonsdesigner Kristine Støeng. Foto: ANTI

ANTI melder at de opplever stor etterspørsel fra kundene, og at det da er ekstra viktig å ha designere med ulike kvaliteter på plass som kan svare til etterspørselens varierende behov og grader av kompleksitet, i stedet for å ha en egen «husstil».

– Vi skal være et sted kreative folk får slippe seg løs og være seg selv. Vi er et sterkt lag, men vi vil at hver og en skal finne og dyrke sin spesialitet. Vi ser derfor alltid etter profiler med ulik bakgrunn, erfaring og uttrykk. Dette er også noe kundene våre setter pris på, sier Head of Design, Hanne Dillan.

Sist inn er seniordesigner Felix Skaara som kommer fra Heydays. – Med sin strategiske og kreative tankegang har han allerede rukket å markere seg for flere av våre største kunder. Han er den perfekte kombinasjonen identitets- og digitaldesigner, og bidrar med helhet inn i prosjektene, sier daglig leder Kristin Grimstad.

Nye spesialister i hus

ANTI har også merket økt trykk innenfor komplekse digitale løsninger, og har styrket laget med tre spesialister. Senior digitaldesigner Emil Karlsson har erfaring fra TRY og Uppercase, og er en bredspektret digitaldesigner spesialisert på motion og 3D. Innsikt er et område i vekst for ANTI, og kunnskap om brukerinnsikt, brukerreiser og testing er en nødvendig del av fagmiksen. Kristine Støeng er derfor ansatt som senior interaksjonsdesigner og konseptutvikler, med erfaring fra større selskaper som Aker Solutions og PwC. Sammen med seniorutvikler Daniel Hult, er de et stødig og kruttsterkt nytt lag inn i digitalgjengen.

I tillegg vokser etterspørselen innenfor visuell identitet.

– Vi er alltid på jakt etter talenter med en helt egen og sterk flamme. Kristian Thorsen har kombinasjonen lidenskap for typografi og en meget sterk formsans. Den kombinasjonen er som skapt for oss, sier Dillan.

Sterk, men ydmyk

– Samlet er ANTI sterkere enn noen gang og det er utrolig deilig å vite at vi kan løse enhver merkevarejobb vi blir utfordret på, uansett størrelse på oppdraget. Vi er spesielt ydmyke i en tid der markedet er pressa hardt og er utrolig glade for å ha det unike laget av fagfolk som gjør ANTI til ANTI, avslutter Kenneth Pedersen, gründer og administrerende direktør.