Barbro Fagerbakk til TRY

TRY har ansatt Barbro Fagerbakk som ny kundedirektør i konsernet. Fagerbakk kommer fra stillingen som kommersiell direktør i teknologiselskapet Avidly.

Try overgang
Sindre Beyer og Barbro Fagerbakk. Foto: TRY

– Merkevarebygging handler ikke bare om å gjøre en god jobb fra du henter nye kunder gjennom kommunikasjon til du gjennomfører et salg, men om å sikre at kundene oppnår vekst og verdi gjennom hele kundereisen, sier Sindre Beyer, CEO i TRY.

Barbro Fagerbakk har studert statsvitenskap og har tidligere jobbet som journalist i TV 2. Hun kommer fra stillingen som kommersiell direktør i teknologiselskapet Avidly.

– Barbro bringer med seg en omfattende erfaring og kompetanse innen teknologi og merkevarebygging så dette er en signering vi er veldig glade for, sier Beyer.

Langsiktig strategi

Ifølge en pressemelding fra byrået er ansettelsen av Fagerbakk en del av TRYs langsiktige strategi for å styrke sin posisjon som det ledende kommunikasjons- og teknologimiljøet i Norge og utvide sitt fotavtrykk i Norden.

– Jeg gleder meg enormt til å begynne å jobbe i TRY. Det som var lokkende for meg er det ekstremt høye nivået på det kreative innen konsepter og design kombinert med den sterke fagmiljøer innen teknologi , mediekjøp, og teknologi. Her stiller TRY i en egen klasse. Som ny kundedirektør er min prioritet å bygge og vedlikeholde sterke kunderelasjoner, samt å lytte til kundene våre for å forbedre og utvide vårt tilbud, sier Fagerbakk.

– Vi har lenge vært på utkikk etter en profil som Barbro. Hun har erfaring med å bygge opp et teknologiselskap globalt, hun har vært gründer, og har en sterk forståelse av kundenes behov. Hennes engasjement for kreativitet og kundesuksess vil styrke vår evne til å levere helhetlige løsninger som skaper reell verdi for våre kunder, sier Sindre Beyer.