Creative Mill styrker ledelsen med fagfolk fra PR- og TV-bransjen

Byrået Creative Mill henter inn to nye ledere for å levere et friskt pust i bransjen: Anette Ousdal og Kim Wifladt.

Image001
Fra venstre: Managing Director / Founder Beate Hurum Berg, partner og Sr. Project Manager Hans Petter Moen, Sr. Creative og Content manager Kim Wifladt og Sr. PR Manager Anette Ousdal. Foto: Ole Martin Halvorsen

– Vi er stolte over at vi har skapt oss et kreativt miljø med noen av de dyktigste folka i bransjen som har en helt unik tyngde innenfor sin fagkompetanse, sier byråleder Beate Hurum Berg.

– Vår visjon er å kombinere de forskjellige grenene innen kommunikasjon-, PR- og eventbransjen. For oss er det viktig med en ledergruppe med en variert og komplementerende bakgrunn slik at vi kan levere nytenkende, men samtidig strategisk og målrettet til våre kunder.

– Innovasjon og kreativitet, en tydelig markedsstrategi og implementering av kvalitet i alle aspekter er grunnleggende hos oss, legger partner i selskapet, Hans Petter Moen til.

Brenner for bærekraft

Byrået har nå hentet inn Anette Ousdal som har 11 års erfaring fra PR-bransjen for å være med å bygge opp og styrke PR avdelingen. Anette har flere års erfaring fra byrå og har de siste årene drevet for seg selv som konsulent. Hun brenner for bærekraft og startet i 2020 sitt eget bærekraftige klesmerke «Pas Passé».

– Jeg er veldig glad og stolt av å være på plass i Creative Mill. Jeg gleder meg til å bidra med min kompetanse og erfaring i det fantastiske teamet med solid fagkompetanse. Jeg håper jeg kan bidra med å ta byrået i en enda grønnere retning, sier Anette.

Lang erfaring fra TV- og sceneproduksjon

Creative Mill har også ansatt Kim Wifladt som har over 30 års erfaring innen underholdningsbransjen fra TV- og sceneproduksjon både som utøvende og fra regi- og innholdssiden. Kim har blant annet hatt sceneregi og content-ansvar for store TV-produksjoner som Gullruten og Amandaprisen, i tillegg har han innehatt kreative og utøvende roller i sceneproduksjoner på blant annet Chat Noir, Chateau Neuf og Edderkoppen teater.

– Det er veldig givende å få komme inn i Creative Mill på event- og content-siden. Her er det en unik sammensetning av mennesker som er dedikerte og uredde for å tenke nytt, så det blir veldig spennende å få lov til å skape ekstraordinære kundeopplevelser i dette fremoverlente og kreative byrået, uttaler Kim Wifladt.

Om Creative Mill

Creative Mill er et kreativt byrå stiftet i 2015 med hovedfokus på å øke verdien til merkevarer. Med en strategisk markedsplan bestående av Brand activation, events, PR, markedsføring, godt innhold og synlighet i sosiale medier oppnår man best resultat. Ved å finne sterke konsepter med kreative løsninger for kunder, formidler man unike historier og skaper nye fans. Creative Mill jobber i dag med kunder som NIO, Eiksenteret, Ski Storsenter, Aker Brygge, Npro, Hairport og Søstrene Grene.