Digital kompetanse til Ernö

Reklamebyrået Ernö vokser videre og ansetter Maria Elisabeth Lima som digitalt ansvarlig.



Maria kommer fra Making Waves, der hun har jobbet som produsent. Tidligere har Lima hatt samme stilling i blant annet Virtual Garden Screenplay og Voyage Digital Agency.

I tillegg til å ha ledet prosjekter innen web-design, interaktive markedskampanjer og applikasjoner for iPhone og iPad, har Maria også ledelseserfaring fra koordinering av TV- og filmproduksjoner.

– Det er stor interesse blant våre kunder når det gjelder interaktiv markedsføring, og vi ser en utvikling hvor gamle og nye medier spiller sammen for en optimal kundeopplevelse. I Ernö sitter vi med solid kunnskap innen reklamefaget. Etterhvert som vi vokser, er det helt naturlig at vi også øker vår digitale kompetanse, sier daglig leder Aagot Skjeldal.

Like naturlig er det å ansette Maria Lima, mener Skjeldal.
– Med sin lange og brede erfaring er jun akkurat den personen vi ønsket oss. Hun vil i tillegg til å bidra inn mot Ernös oppdragsgivere, få ansvaret for å lede Ernös digitale satsning i årene som kommer, sier Skjeldal.

Lima begynner i Ernö 25. oktober.