Digitale jenter til Creuna

Creuna styrker sitt kreative miljø med et digitalt jente-team, AD Marte Alstad Hansen og tekstforfatter Martine Flatlie.

9140 f7da5 original

Teamet er nyutdannet fra Westerdals, og de er sannsynligvis mest kjent for å stå bak Youtube-hit'en «Tor med hammeren» (lenke til VG).

– Vi er imponert over prosjektene jentene har jobbet med under sine respektive utdannelser. De har gjennom flere prosjekter vist at de evner å kombinere kreativ kraft med strategisk tenkning, noe vi i Creuna setter høyt. At de i tillegg behersker marketingfaget og mekanismene i digitale medier, gjør at vi er sikre på at jentene kan tilføre Creuna spennende ideer og løsninger, som vil inspirere både oss og kundene våre, sier teamleder Trine R. Weidal.

Alstad Hansen og Flatlie blir en del av Creunas voksende, digitale kommunikasjonsmiljø. De skal blant annet jobbe med kunder som Ruter, Nordea, NorgesGruppen, Rottefella og Dolly Dimple's.
– Vi er superhappy med å komme til Creuna. Det er fantastisk å ha et av Skandinavias ledende digitale byråer som arbeidsplass, og det skader ikke at folkene der er hyggelige også, sier teamet.

På bildet: Marte til venstre, Martine til høyre. Foto: Creuna