En hel gjeng til Los & Co

I løpet av sommeren har Los & Co styrket staben med to kundeansvarlige og én kommunikasjonsrådgiver. Byrået har i tillegg styrket produksjonsstaben med ytterligere fire medarbeidere siden påske.

94084 50a53 original
Fra venstre: Daglig leder Bård Skjørtorp sammen med Sofie Moxnes Stabell, Viktor Kruse, Thomas Vedde Kirkeby, Alexander Blomquist, Ingunn Vassvik Michelsen, Mette Løland. Ikke tilstede: Trond Søbstad.

Daglig leder Bård Skjørtorp begrunner ansettelsene med vekst hos både eksisterende og nye kunder.

– Vi er inne i en spennende fase for byrået med behov for økt spisskompetanse. Det er gledelig at folk med bred og relevant erfaring velger Los & Co, sier han.

Ingunn Vassvik Michelsen kommer fra NRK, hvor hun i 17 år har jobbet bredt i ulike nyhets- og aktualitetsredaksjoner lokalt og sentralt. Som kommunikasjonsrådgiver skal hennes medieforståelse, samfunnsengasjement og historiefortelling komme kundene på skuret til gode.

– Etter 17 år i NRK er jeg klar til å prøve noe helt nytt. Mitt ønske om å være i et innovativt miljø faller godt sammen med det Los & Co har å tilby: Spennende prosjekter, inspirerende og gode verdier og ikke minst et strategisk, kreativt miljø som leverer så det suser for kundene sine, forteller hun.

Mette Løland har 25 års fartstid som prosjektleder hos blant annet Kitchen, Ernö og McCann. Hun har jobbet med kjente merkevarer som Rema, Maxbo og Tine, og har vært med å vinne priser i Gullblyanten for kunder som Ruter, Forsvaret og Krafttak mot Kreft.

Hun gleder seg til å ta fatt på nye utfordringer som kundeansvarlig i Los & Co.

– Jeg mener Los & Co er helt unike på å kombinere forretningsforståelse med kreativitet, og er imponert over byråets tverrfaglige tilnærming. Jeg gleder meg veldig, ikke minst til å lære mer av den dyktige gjengen med all den spiss- og fagkompetansen som vi besitter her på skuret, forteller Mette.

Sammen med Alexander Blomquist skal hun styrke byråets stab av kundeansvarlige. Alexander har bakgrunn som kreatør og rådgiver, med over 20 års erfaring fra arbeid med noen av landets største retailkjeder.

– Det er spennende å være tilbake i et stort miljø preget av både fagspesialister og strategisk tyngde, forteller Alexander.

For øvrig har byrået ansatt Sophie Moxnes Stabell som prosjektleder, Trond Søbstad som digital medieplanlegger, Thomas Vedde Kirkeby som kreatør og Viktor kruse som designer.