Fra Accenture til TRY

TRY Pearl henter Mette Arneberg fra Accenture som ny rådgiver og prosjektleder. – Arneberg har mye erfaring fra å kartlegge og jobbe med kundereiser, og en interesse for den kreative delen av dette, så dette er helt perfekt for oss, sier CEO i TRY Pearl, Kaare Øystein Trædal.

Trypearl
Mette Arneberg og Kaare Øystein Trædal.

Før Accenture var Arneberg Nordic Brand Manager i Orkla for Pierre Robert. Hun har en master i International Business, og har jobbet med en rekke strategiprosesser for kunder som konsulent hos Accenture, særlig innen medieindustrien, consumer goods og retail.

Arneberg er spent på den nye satsingen til TRY.

– Det er jo ikke nytt at bedrifter er nødt til å plassere brukerne i sentrum, men det krever rett og slett at man tenker og jobber helt annerledes. Det holder ikke å ha store mengder data, man er nødt til å forstå verdien av dataen og innsikten den gir oss, for så å kunne levere på det. For meg er det nettopp dette TRY Pearl har skjønt. De har tatt et tydelig standpunkt og tørr å utfordre og satse. Jeg gleder meg rett og slett til å være med på denne reisen.

Trædal sier at han kommer til å fortsette å rekruttere.

– Vi skal være det ledende miljøet på å tenke på tvers av siloene mellom markedsføring og IT fordi det tilfører verdi for kunden. Vi skal være et miljø som skal kunne tilby de beste tjenestene innen dette feltet, og vi opplever at det er stor etterspørsel etter spesialiserte fagmiljøer som evner å se helhet.