Fra Egmont til Schibsted Partnerstudio

Schibsted Partnerstudio vokser videre og rekrutterer ledende ekspertise fra mediebransjen. Nå innen målgruppestyrt innhold.

– Jeg er skikkelig gira på å komme i gang, sier Mette Karlsrud Stene, ny innholdsleder i Partnerstudio.

Schibsted
Innholdssjef Svein Arne Haavik i Schibsted Partnerstudio sammen med innholdsprodusent Aleksandra Cybulska (midten) og nyansatt innholdsleder Mette Karlsrud Stene. Foto: Schibsted Partnerstudio

Karlsrud Stene kommer fra stillingen som Utviklings- og produktsjef hos Egmont Publishing. Hun har bred erfaring fra flere av Egmonts merkevarer, blant annet som redaktør av Hytteliv og Shape Up. Karlsrud Stene var også tidligere redaksjonssjef i Klikk.no.

– Jeg er skikkelig gira på å komme i gang hos Partnerstudio. Jeg vet at det er en gjeng svært kompetente folk jeg skal samarbeide med, og gleder meg til å lære av dem. Jeg ser også frem til å være med og skape flere muligheter for Schibsteds annonsører, sier Stene, som allerede er i full gang med å sette seg inn i nye, spennende oppgaver og bli kjent med kunder.

– De flinkeste i bransjen

I tillegg til nyansettelsen av Mette, har innholdsprodusent ​Aleksandra Cybulska takket ja til fast stilling. Hun har tidligere jobbet kommersielt i Nettavisen og også hun i Egmont.

– Schibsted Partnerstudio har som strategi å ansette de aller flinkeste i bransjen. Med Mette og Aleksandra har vi gjort nettopp dette: Ansatt svært faglig sterke medarbeidere som vil passe perfekt inn, både kulturelt og profesjonelt, sier innholdssjef Svein Arne Haavik.