Fra Elkjøp til Futatsu

Marianne Børsheim Dahl går fra stillingen som Traffic Development Manager hos Elkjøp, til å bli digital rådgiver i hybridbyrået Futatsu Industries.

49217 423cc original
Marianne Børsheim Dahl. Foto: Futatsu

Med dette har Futatsu sikret seg en ettertraktet og anerkjent rådgiver med lang digital fartstid. Før hennes tre år hos Elkjøp var Marianne Børsheim Dahl digital rådgiver hos OMD og ansvarlig for søk og SEO hos Online Services. Hun har jobbet heldigitalt i over ti år, og har erfaring fra kunder som VisitNorway, Nordea, Orkla, Byggmakker, Canal Digital og Telenor.

– Å jobbe med en profesjonalisering av e-handelen hos Nordens flinkeste retailer har vært fantastisk spennende, men å få være digital spesialist i et helhetlig rådgivningsmiljø som Futatsu, med deres fokus på presisjon og intuisjon, var for spennende til å si nei til, sier hun.

Tydelig og modig

Nylig gikk hun ut i DN og advarte mot falsk digital trafikk:

– Jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på en problemstilling som mange ikke vil prate om, men som ikke desto mindre er reelt. Jeg tror ingen er tjent med å ikke være upfront med de utfordringene den digitale hverdagen bringer med seg, avslutter hun.