Fra TV 2 til Breakfast

Tidligere merkevaresjef i TV 2, Ole Eliassen, begynner som strategisk rådgiver og blir partner i Breakfast.

56791 a3021 original
Ole Eliassen begynner som strategisk rådgiver og blir partner i Breakfast.

Etter 22 år i TV 2 som promotionsjef, markedssjef og merkevaresjef gleder Ole Eliassen seg til å begynne å jobbe i Breakfast.

– Jeg er virkelig imponert over det Breakfast har fått til og måten de tenker på. Det kreves mot for å satse som en nasjonal aktør etablert utenfor Oslo. Min erfaring er som deres, de beste konsepter og kampanjer skapes når erfaring og unge talenter jobber sammen. Det å finne, utvikle og jobbe med unge skapende talenter er noe av det jeg er mest stolt av å ha bidratt med i TV 2, og det gleder jeg meg til å fortsette med i Breakfast.

– Hovedoppgavene til Ole Eliassen vil være å utvikle gode strategier innen kommunikasjon, merkevare og content branding prosjekter på alle plattformer for våre største kunder, sier leder av Breakfast, Thomas de Vries.

Breakfast runder straks 15 ansatte. I tillegg til erfarne folk med bakgrunn fra McCann, Kitchen, Ringnes, Trigger, Komplett.no og TV 2, har de rekruttert flere unge talenter rett fra skolen.

– Ole Eliassen har en fantastisk kunnskap og erfaring som vi gleder oss til å dele med våre kunder, fortsetter Thomas de Vries.

– Filosofien er å ha dyktige partnere med solid kompetanse som sammen med en kreativ ung stab løser kommunikasjonsoppgaver i et mer og mer krevende marked.

Breakfast jobber innen teknologi, sosiale medier, design, reklame, merkevare, media, med nasjonale og internasjonale merkevarer som Eton of Sweden, Sparebank 1 Forsikring, Saint Gobain, Leca/Weber, Felleskjøpet, Slottsfjellfestivalen og Fiat Norge.