Går inn i Goods-ledelsen
Det miljøfokuserte pakningsbyrået Goods ansetter Camilla Martinussen i den nyopprettede stillingen som Commercial Director.
I Goods skal Camilla Martinussen fokusere på utvikling av selskapet og ansatte, samt lede kundeprosjekter fra strategi til aktivering. Sammen med kreativ leder Sandro Kvernmo vil hun utgjøre ledelsesteamet hos designbyrået.
– Kombinasjonen av å skape emballasjer og merkevarer som er bærekraftige og heving av kundeopplevelsen på en måte som også er økonomisk lønnsomt er mål som står i alle våre briefer. Camillas ambisiøsitet og erfaring fra både strategi og prosjektledelse, kundeside og byråside vil bli uunværlig for at vi skal fortsette å lede utviklingen i vårt felt, sier Kvernmo.
Martinussen har erfaring fra Bold Scandianvia/NoA, der hun jobbet med branding og ledelse av merkevareprosesser, både som Client Director og prosjektleder. Dette for kunder som Askeladden & Co, Olav Thon Gruppen, OBOS og Homely. Tidligere har hun erfaring fra marketingavdelingen i Orkla Health og har studert forretningsfilosofi på Copenhagen Business School og Markedsføring på ISC Management i Paris.
– Setter en viktig standard
– Jeg har helt fra starten sett opp til hvordan Goods våger utfordre og sette en ny og viktig standard for fremtidens merkevarer, spesielt innen FMCG. For å sikre en bærekraftig fremtid, vet vi at vi som forbrukere må endre vår livstil og merkevarene må gjøre det enkelt for oss å ta gode valg, sier Martinussen
Det unge miljøfokuserte byrået, som allerede har rukket å designe de nye nasjonale avfallssymbolene, jobber også med kunder som reMarkable, Kolonihagen, Apotek 1, Cisco og Douchebags fra sine kontorer delt med søsterbyrået Heydays på Tøyen.