Importerer digital spisskompetanse

Fra Berlin har Futatsu Industries hentet digital produsent Lloyd Brazier. Gasellebyrået øker omsetningen med flere digitale oppdrag og ansatte.

42985 e5e52 original
Web designer Håkon Mathiesen og Digital Producer Lloyd Brazier. Foto: Futatsu

Etter hvert som det kombinerte medie- og reklamebyrået har vokst, har også det digitale mangfoldet rundt bordet på Grønland økt. Nå henter byrået Lloyd Brazier, en Londoner med erfaring fra blant annet Volkswagen, Adidas, Orange, Virgin og Red5 Games hos byråer som Tribal DDB, RGA, Poke og senest AKQA i Berlin.

– I Lloyd har vi funnet en durkdreven spesialist, som har hatt digitalt produsentansvar i over ti år på alt fra små idealistprosjekter til store multinasjonale lanseringskampanjer. Han kombinerer teknologi og menneskelig innsikt på en suveren måte, og hans rolle er å rådgi, forbedre og produsere våre større digitale leveranser på alt fra SoMe til mobil, sier daglig leder Aris Theophilakis.

Futatsu har videre ansatt Håkon Mathiesen som web designer, med fokus på HTML5 og motion graphics. Han blir den fjerde digitale designeren rundt Futatsu-bordet.

– Håkon er en sindig fyr som tar intelligent ansvar. Han har allerede levert på flere krevende oppdrag, og er med på å gjøre oss bedre både i bredden og dybden, avslutter Theophilakis.