JCP henter fra Trigger og Meny

Det sammenslåtte PR- og reklamemiljøet i JCP PR & Advertising fortsetter å styrke laget.

89086 a9310 original
Fersk JCP-trio: Konsulent Jannicke Josefsson-Ruud, byråleder Frederik Horn og konsulent Christian Kildal Hansen.

I januar i år slo JCP sammen sine PR- og reklamemiljøer til ett byrå, som fikk navnet JCP PR & Advertising. Frederik Horn ble hentet fra Ernö for å lede det nye selskapet, og nå fortsetter rekrutteringsarbeidet.

Jannicke Josefsson-Ruud er ansatt som konsulent i JCP PR & Advertising. Hun kommer fra Trigger, der hun har jobbet som konsulent de siste fire årene. Hun har vært kundeansvarlig på prisbelønte kampanjer for VisitOslo og Kari Traa, og jobbet med kunder som Forskningsdagene, Bufdir og Plantasjen. Josefsson-Ruud har også lang fartstid fra mediebransjen og mediebyrået MediaCom.

Christian Kildal Hansen er ansatt som konsulent, med spesielt ansvar for retail og kjedekunder. Hansen har de siste 10 årene hatt ulike roller i markedsavdelingen til dagligvarekjeden MENY, der han de siste fem årene har vært Konseptansvarlig, butikk.

Store ambisjoner

JCP PR & Advertising teller nå 31 ansatte, og jobber med kunder som Lilleborg, 7-Eleven, Arla og Felleskjøpet. Frederik Horn kom nylig om bord som daglig leder, og har store ambisjoner for fremtiden.

– I løpet av de neste årene skal vi skape landets sterkeste fagmiljø innen reklame, PR og innholdsmarkedsføring. For å lykkes med dette må vi ha de aller flinkeste menneskene fra både byrå- og kundesiden. Vi er strålende fornøyd med at både Jannicke og Christian ønsker å bli med på denne reisen, sier Frederik Horn.