KIND ansetter erfaren Kundedirektør fra britisk byrå

Kind har ansatt Brede Lie Reime som Strategisk Merkevarekonsulent. Brede kommer fra Stillingen som Client Director i Britiske The&Partnership.

Brede
Brede Lie Reime er ny Strategisk Merkevarekonsulent i KIND. Foto: KIND

Brede Lie Reime, strategisk merkevarekonsulent, er utdannet ved NHH. Han jobbet med kommunikasjon i nærmere 20 år, først i en årrekke som journalist i rikspressen før han meldte overgang til byråverdenen. Siden den gang har han opparbeidet seg erfaring på tvers av medie- reklame- og fullservicebyråer.

I 2015 gikk han til mediebyrået Mindshare og reklamebyrået Bluehive hvor han blant annet var tekstforfatter og prosjektleder. Brede var siden med på oppstarten av britiske The&Partnership i Norge og Norden. Han kommer til Kind fra stillingen som kundedirektør i byrået og som strategisk rådgiver for store internasjonale kunder. Han har bred erfaring fra arbeid for bilbransjen, med navn som Toyota, Lexus og Ford på kundelisten, og har i tillegg jobbet med aktører innen reiseliv, mat, bank, byggebransjen og gründerbedrifter i Norge og Norden.

– Dypere ned i branding

– Etter flere år i den mer tradisjonelle medie- og reklamebransjen hadde jeg lyst til å dykke dypere ned i branding. Da muligheten i Kind dukket opp, var valget enkelt, sier Brede.

– Vi er veldig glade for å ønske Brede Lie Reime velkommen til KIND. Brede bringer med seg en imponerende erfaring fra en mangfoldig karriere innen kommunikasjon, og vi ser frem til å dra nytte av hans innsikt og kompetanse. Hans dyptgående forståelse for merkevarebygging og strategisk rådgivning vil styrke vårt team og hjelpe oss med å fortsette å levere kvalitetstjenester til våre kunder, sier Tom Emil Olsen, byråleder i KIND.