Kristian Torgersen starter i Heydays

Heydays rigger seg for videre vekst — ansetter Kristian Torgersen fra Conversionista!.

DSCF6666x
Kristian Torgersen får rollen som Commercial Director og interim Managing Director i Heydays. Her sammen med Managing Director Sanda Zahirovic.

I sommer 2022 ble Heydays en del av ARC Arise Consulting Group. Med mål om å etablere et bredere og mer helhetlig tilbud for Heydays og ARCs kunder, tiltrer Kristian Torgersen i rollen Commercial Director og interim Managing Director i Heydays.

Torgersen er partner i ARC og kommer fra rollen som managing director i Heydays’ søsterselskap Conversionista!. Fra tidligere har han startet Curamando og Conversionista! i Norge og har jobbet med merkevarer som Komplett, Norwegian, Vitusapotek og Storebrand.

– Å være en del av et større felleskap gir oss mulighet til å overføre kompetanse internt på tvers av både selskaper og bransjer. Jeg er stolt over å ha Heydays som en del av ARC og muligheten til å bruke min kompetanse til ta del i å lede Heydays i en spennende tid, sier Torgersen og fortsetter:

– Heydays har gjennom 15 år vært en spydspiss innen merkevarestrategi, design og digitale opplevelser. Med et marked som etterspør mer innsikt og et sterkere rasjonale for investeringer har Heydays nå et fantastisk utgangspunkt for å breie sine tjenester og styrke sine leveranser sammen med ARC. Det er utrolig gøy å se hvor stor etterspørsel det er etter våre tjenester i disse tider, noe som er bevis på den kvaliteten vi har.

– Vår visjon er å skape design for mennesker

Sanda Zahirovic, Managing Director i Heydays, mener at behovet for å knytte design til forretningsverdi og forretningsmål er viktigere enn noen gang.

– Vår visjon er å skape design for mennesker og ikke brukere — slik sikrer vi merkevarelojalitet, innovasjon og bærekraftig vekst for våre kunder. Med Kristian på laget styrker vi nå vårt tjenestetilbud i større grad med økt forretningsforståelse, innsiktsmetodikk og digitale brukeropplevelser. Dette er mye av grunnen til at vi gikk sammen med ARC i sommer og vi er glad for å kunne få Kristian med på laget, noe som kommer til gode for både våre kunder og utviklingen av våre designtjenester, sier Zahirovic.

– Verdifull design- og merkevareekspertise

– Da vi ønsket Heydays velkommen til gruppen i fjor, tilførte vi verdifull design- og merkevareekspertise til ARCs tilbud i Norge. Vår investering i å bygge ARC i Norge følger en velprøvd formel ved å samarbeide med de mest talentfulle kreative studioene og konsulentselskapene. Ved å bringe sammen ulike perspektiver og kompetanse, slik vi aktivt gjør i Heydays, skaper vi varig verdi for våre kunder. Vi ser allerede spennende synergier og resultater av å tilføre Kristians konsulentkompetanse i et etablert og sterkt designmiljø som Heydays, og ser fram til videre samarbeid, sier Mattias Olafson, CEO i ARC

Om Heydays & ARC

Heydays ble etablert i 2008 og teller i dag 16 ansatte, og leverer merkevarestrategi, mennekesentrert design og digitale produkter til sine kunder. Heydays jobber med kunder som Google, Facebook, Panasonic, Warner Bros. Discovery, Aidn, Norselab, Huddly, Nomono og NRK.

Selskapet ble i 2022 en del ARC Arise Consulting Group. I dag består ARC av Cupole, Curamando, Conversionista, Ariel, Animal, Kurppa Hosk, Nameless.today, Above, Umain, Mission anew, Curious Minds, Blck Communication Heydays, Goods, Q42 og Fabrique, et mangfoldig team av kreative, strategiske og digitale tenkere og gjennomførere.