Kristoffer Reppen blir rådgiver i JCP PRAD

Med nær 20 års erfaring fra byråbransjen melder partner og kreatør i Atyp, Kristoffer Reppen, overgang til JCP PRAD og blir med det selskapets nye rådgiver.

Lars Eiax Kirkholm og Kristoffer Reppen Foto Morten Vinje
Lars Eia Kirkholm og Kristoffer Reppen. Foto: Morten Vinje

PR- og reklamebyrået JCP PRAD har store ambisjoner, og har i den forbindelse ansatt tidligere seniorkreatør Kristoffer Reppen som rådgiver og kundeansvarlig.
Kristoffer har tidligere jobbet i TBWA, Saatchi & Saatchi, Futatsu Industries – og sist var han å finne som kreatør og partner i Atyp. Han har også sikret seg en god samling priser i kreative konkurranser.

– Med solid erfaring fra byråverdenen, er Kristoffer kjent for sin evne til å gjøre komplekse ting intuitive og uimotståelig for målgruppene til for eksempel Mercedes-Benz, Obos, Thon Hotels og Orkla, sier byråleder Lars Eia Kirkholm.

– Kristoffer har en unik bredde i det han står for. Med erfaring fra merkevarestrategi til uttak i alle kanaler, blir han et spennende tilskudd for oss som byrå. Hans erfaring som kreatør kombinert med at han er en fyr man blir glad i med det samme han kommer inn døra, blir en uslåelig kombinasjon som rådgiver, fortsetter han.

– Kultur i førersetet

– Vi i JCP har alltid satt kultur i førersetet. Det handler ikke bare om å være de beste, men også om å ha de beste folkene. Så det er viktig for oss å gi rom for at ambisiøse folk skal få lov til å prestere, sier han. Kristoffer er sånn; klar for å utfordre, skape magi for kundene våre og bidra til at vi som byrå stikker seg ut i mengden. Dette har vi gledet oss til lenge og vi ser frem til å feire ham og oss på JCP-festen nå på fredag, avslutter Kirkholm.

– Etter mange år som kreatør, gleder jeg meg veldig til å ta på meg rådgiver-hatten. En hatt jeg mener passer meg godt. Ekstra gøy er det derfor at JCP PRAD også mener det samme. Så da ligger alt til rette for at dette skal bli en knallbra match. I tillegg lager de fest for meg på fredag … og litt fordi de er 25 år da, sier JCP PRAD sin nye rådgiver, Kristoffer Reppen.