Kundens mann i Orangeriet

Jan Georg Lehmann-Røed skal knytte sterke bånd til eksisterende og nye kunder hos Orangeriet.

6293 edde3 original

Oppdrag fra flere hold, blant annet Norsk Tipping, gjør at staben i Orangeriet nå styrkes. Selskapets siste skudd på stammen er Jan Georg Lehmann-Røed. Daglig leder Conny Breivik er fornøyd med nyervervelsen.

– Ansettelsen av Jan Georg er spennende. Jeg har stor tro på at hans kompetanse og sjarme vil styrke byrået. Vi er glad for at han blir en del av teamet vårt.

Fra fiskeoppdrett til filmproduksjon.
Bakgrunnen til Lehmann-Røed er sjeldent allsidig, forteller hans nye arbeidsgiver. Karrieren begynte med fiskeoppdrett, men veien gikk raskt videre med blant annet konseptutvikling i eget selskap, via forretningsutvikling, til salg og markedsføringssjef hos produksjonsselskapet Bug AS. De siste to årene har han hatt ansvaret for markedsføringen av en av Bergens største turistattraksjoner, Ulriken643. Nå er han glad for muligheten for å arbeide for et veksthus i vekst.

– Jeg gleder meg til å bidra til å få flere spennende kunder til oss, slik at vi for alvor kan fortsette å vise hva Orangeriet er gode for.
Lehmann-Røed rolle i Orangeriet blir å knytte sterke bånd til eksisterende og nye kunder, samt bidra med tiltak som kan styrke kundens merkevare.

– Jeg er supermotivert. Det blir spennende tider, sier Jan Georg Lehmann-Røed.

Foto: Orangeriet