Linn Tidemandsen er ny byråleder i Involve Advertising
I tillegg er Hanna Eng Gullbekk ny spesialist på digitalt innhold og kommunikasjon.
Linn Tidemandsen kommer fra stillingen som kreativ leder og partner i Fuel, som tidligere i år fusjonerte med Involve-gruppen. Ny på laget er også Hanna Eng Gullbekk, som har 12 års erfaring fra moteindustrien, deriblant Holzweiler, Blender Agency og Den Dama, der hun var ansvarlig for e-handelsplattformen, sosiale medier, influencer marketing, PR og markedsføring.
Tidemandsen har studert grafisk design og digital strategi, og startet faktisk karrieren hos Involve rett fra skolebenken, før hun gikk videre til Fuel Reklamebyrå som kreativ leder og partner. Der har hun blant annet jobbet med kunder som BAMA, KLP Eiendom, Kreftforeningen, Mills, Ringnes.
– Vi har kjent Linn fra langt tilbake da hun var praktikant hos oss, og nå er sirkelen sluttet når hun er tilbake etter mange års erfaring i reklamebransjen. Jeg er helt sikker på at hun vil bidra med både et nytt blikk, ny kunnskap og ny giv til Involve, og ønsker henne varmt velkommen, sier leder og eier av Involve-gruppen, Rune Nedrelid.
– Etter mange fantastiske år i Fuel ble det forlokkende å gå inn i Involve, og bli med på å videreutvikle det faglige og kreative nivået innen flere kommunikasjonsgrener, fra design, performance og SoMe til PR og mediekjøp. Jeg har fulgt med på Involve gjennom mange år og det føles veldig naturlig å havne her, sier Tidemandsen.
Teknologi og kreativitet i skjønn forening
Involve Advertising teller i dag 19 ansatte med kjernekompetanse innen kreativitet, PR, grafisk design, strategisk rådgiving, foto/film, motion, performance og sosiale medier. Den nye byrålederen har interesse for hvordan teknologi og kreativitet kan gi nye måter å jobbe på og akter å ytterligere styrke den teknologiske utviklingen og kompetansen i byrået.
– Nå har vi også fått Hanna Gullbekk ombord, som vil styrke den digitale kompetansen til glede for mange av våre kunder, sier Tidemandsen.
Hanna har bachelor i kommunikasjon og medievitenskap og Master i Screen Cultures fra UiO.
– Hanna Gullbekk har både kompetanse og erfaring vi trenger. Hun gjorde en fremragende jobb for tidligere arbeidsgivere og bidro til solid omsetningsvekst gjennom netthandel. Nå er Involve så heldige å ha hennes kompetanse her, sier Tidemandsen.