Merkevarestrateg til Superblaise

Superblaise har ansatt Caylie Mørck, etter å ha truffet henne på kundesiden i Leid.no.

– Med det spisser vi oss ytterligere inn på vekst og styrker oss med en brand strategist til på laget, forteller byråleder Joachim Levin.

Superblaise Caylie 03x
Superblaise har ansatt brand strategist Caylie Mørck. Foto: Superblaise

Før Caylie Mørck kom til Superblaise jobbet hun som Growth Manager i selskapet Leid.no. Hun satt på andre siden av bordet da Superblaise utviklet merkevareplattform og en helt ny merkevare for Leid.

– Det var utrolig kult å være på kundesiden. Superblaise forstod oss som selskap og mennesker, de forstod hva vil ville og hvor vi skulle. Vi hadde en fantastisk samarbeid og jeg ble veldig imponert av deres kunnskap og kreativitet, sier Caylie.

Hun har bachelorgrad i statsvitenskap fra UCSC i California, to årsstudium i kommunikasjon og markedsføring fra Suffolk University i Boston, og fag i både historie og kunsthistorie.

– Det er strategi, kommunikasjon og markedsføring jeg ønsker å jobbe med, men jeg elsker å lære og jeg tror det er en fordel at jeg i hvert fall vet det grunnleggende om programmering, da forstår jeg markedet og mulighetene bedre, forteller Caylie.

– Dette er et ledd i vår vekst mot å være enda tettere på å levere på våre kunders behov om en kreativ og strategisk byråpartner som også bidrar med tydelige KPI’er for vekst og skalering, supplerer byråleder Joachim Levin.

Caylie er født og oppvokst i California, med amerikansk mor og norsk far. Da pandemien traff USA pakket hun bagen og flyttet til sitt barndoms sommerparadis, Norge.

– Det føltes helt riktig. Arbeidslivet, og bransjen, er også ganske annerledes her i Norge. Jeg gleder meg til lære, til å utvikle meg og til å bidra i min nye jobb som Brand Strategist i Superblaise, avslutter Caylie.