Narrativ vokser videre på film og kreativ rådgivning

– Det er utrolig gøy å se at stadig flere talenter fra større miljøer søker seg til småbyråene, forteller Aleksander Rebaudo, daglig leder i Narrativ.

Narrativ
Filmskaper Henrik Efskin og rådgiver Christer Magnussen er ansatte i Narrativ siden august. Foto: Narrativ

I juni hentet byrået inn grafisk designer Gina Dalby fra Hill+Knowlton. Fra august var også filmskaper Henrik Efskin og kreativ rådgiver Christer Magnussen på plass.

– På film søkte vi etter en filmskaper med kreativt overskudd som var sulten på å utfordre formater. I en kreativ rådgiver så vi blant annet etter evne til å tenke og utføre store ideer i et lite miljø. At vi fant to som matchet ønskelisten på alle punkter er utrolig stas, sier kreativ leder Johanne Koivunen Hoff.

Christer har mer enn ti års bransjeerfaring fra blant annet Trigger, Heisholt og The Oslo Company. Med unntak av en liten detour i en norsk mat start-up, har han drillet hjernen for gode ideer og gjorde storeslem på prisutdelinger allerede fra første år i bransjen.

– Jeg har jobbet med mange utrolige folk i ulike byråer de siste åtte årene, men har siden nyåret hatt lyst til å slå litt røtter og utvikle meg på et fast sted. Da sjansen bød seg i Narrativ føltes det veldig riktig å takke ja. Det er et ungt, sultent og fremoverlent miljø, som jeg kan være med og utvikle, og kan tilføre mye kreativ og strategisk kompetanse over tid, sier Christer.

– Skikkelig film med flinke folk

Filmskaper Henrik Efskin har også lang erfaring i bransjen og kan skilte med en bred foto- og filmfotoportefølje, i tillegg til 3D-animasjon. Han melder overgang fra Spoon Agency til Narrativ.

– Kort oppsummert søkte jeg meg til småbyrået fordi jeg vil lage skikkelig film med flinke folk. Narrativ er stedet, sier han.

Skal ikke ese ut

Tross hyppig vekst bedyrer Aleksander Rebaudo at byråets visjon stadig er den samme.

– Vi står ved at vi skal holde teamet vårt på 10-12 personer. Vi ønsker å beholde dynamikken med kundene, samtidig som vi ønsker å vise at vi har musklene som kreves for å takke ja til større samarbeid og anbud. Med nyansettelsene våre har vi både kompetansen og selvtilliten.