No Name Oslo styrker byrået med to nye partnere

No Name Oslo er et kreativt kommunikasjonsbyrå med røtter innenfor kultur og merkevarebygging. Nå melder de vekst og får Binta Hammerich og Hege Osvoll med på laget.

No Name pressefoto
Binta Hammerich og Hege Osvoll. Foto: No Name

– Det skjer mye spennende i No Name fremover. Vi gleder oss til å få inn Binta Hammerich og Hege Osvoll som partnere, sier daglig leder Christian Fure. – Nå styrker vi vår evne til å utvikle strategier og konsepter, som hjelper merkevarer til å vokse i sterkt engasjerte målgrupper ved hjelp av innovatører og profiler innen musikk, kunst, mat- og drikkekultur, legger han til.

Binta Hammerich har 11 års bransjeerfaring. Hun kommer nylig fra Nova Vista som seniorrådgiver og har tidligere vært på kundesiden hos Red Bull med ansvaret for markedsføringen mot horeca, kultur- og utelivsnæringen. Før dette har hun fungert som strategisk rådgiver i SMFB, konsulent i Geelmuyden Kiese og som medierådgiver i OMD. Hun kommer også med internasjonal erfaring, inkludert ledelse av International Communications Consultancy Organisation i London og arbeid for Cannes Lions Festival of Creativity med ansvar for Creative Effectiveness og PR Lions-kategoriene.

I No Name Oslo skal hun videreføre og videreutvikle forretningsområdet rundt profilene, som inkluderer blant annet Matoma, Highasakite, Kvelertak og kjente kokker som Jimmy Øien, Reneè Fagerhøi og Runa Kvendseth.

– Jeg var godt kjent med No Name og deres profiler. Dette er et byrå som representerer inspirerende mennesker i kulturen som kan utfordre status quo og skape ny verdi for merkevarer. Da muligheten bød seg til å bli med på laget, sammen med min tidligere kollega Hege, var det lett å takke ja, sier Hammerich. Det blir gøy å jobbe med denne gjengen fremover, legger hun til.

Tar steget og blir partner

Hege Osvoll er en prisvinnende prosjektleder med over 15 års erfaring fra mote- og reklamebransjen gjennom byråene SMFB og TRY. Hun utmerker seg som en strategisk sterk prosjektleder med solid kompetanse innen digital kommersiell teknologi, i tillegg har hun arbeidet med anerkjente internasjonale og nasjonale kunder. Nå tar hun steget og blir partner i No Name Oslo, der hun vil ha ansvar for CRM, digitale leveranser og prosjektledelse.

– Jeg gleder meg til å få være en del av denne skapende gjengen. Det er litt som å komme hjem igjen. Det ligger mange muligheter i No Name universet med fantastiske synergier innenfor nettverk, kreativitet, kultur og teknologi. Det gir oss ikke bare muligheten til å skape noe helt eget, men også til å tilpasse oss markedet, trender og behov. Dette er virkelig noe jeg ser frem til, sier Osvoll.

Byret teller i dag 8 faste ansatte, samt tett tilknyttede freelancere: Terje Dybdahl, Christian Berg, Kristoffer Tellström, Christian Fure, Hege Osvoll, Binta Hammerich, Stig Buvarp og Brage Larsen.

Om No Name Oslo

No Name Oslo er et kulturdrevet kommunikasjonsbyrå med en helhetlig tilnærming til merkevarestrategi, kommunikasjon, produksjon og PR. Byrået har en vellykket historie med å arbeide med en rekke anerkjente merkevarer, byråer og innovatører innen musikk, kunst, mat og drikke. www.nonameoslo.com.