Northern Beat jubilerer og ansetter

Digitalbyrået Northern Beat fylte sitt første år 1. august. De benyttet anledningen til å ansette to nye medarbeidere

38320 21300 original
Ole André Sannes og Siri Nordby. Foto: Northern Beat

Northern Beat melder om at oppstartsåret til selskapet har gått over all forventning, med god økonomi og sterke kundeforhold. Og på jubileumsdagen begynte det det to nye medarbeidere i selskapet, som nå teller syv.

Siri Nordby kommer fra rollen som interaksjonsdesigner i Rikstoto, hun har hatt fokus på netthandel og jobbet målrettet mot å skape konverteringer. Ole André Sannes kommer fra stillingen som mobil fagansvarlig hos Mediafront.

– Vi er veldig glade for at de nå har fått utdelt arbeidsplasser i Pløensgate, sier daglig leder Ørjan Clausen.

Northern Beat skaper først og fremst nettløsninger, og på kundelisten er blant annet merkevarer som BI, NAF, Rica Hotels og Landsforeningen for Hjerte- og Lungesyke.

– Våre nyeste kontrakter er blant annet med Hyundai Norge, Kondomeriet og Dipper, så høsten blir travel og veldig gøyal, forteller Clausen.

Northern Beat omsatte for 3,2 millioner i 2012 (august-desember), og fikk rundt en halv million kroner i overskudd.