Northern Beat jubilerer og ansetter
Digitalbyrået Northern Beat fylte sitt første år 1. august. De benyttet anledningen til å ansette to nye medarbeidere
Northern Beat melder om at oppstartsåret til selskapet har gått over all forventning, med god økonomi og sterke kundeforhold. Og på jubileumsdagen begynte det det to nye medarbeidere i selskapet, som nå teller syv.
Siri Nordby kommer fra rollen som interaksjonsdesigner i Rikstoto, hun har hatt fokus på netthandel og jobbet målrettet mot å skape konverteringer. Ole André Sannes kommer fra stillingen som mobil fagansvarlig hos Mediafront.
– Vi er veldig glade for at de nå har fått utdelt arbeidsplasser i Pløensgate, sier daglig leder Ørjan Clausen.
Northern Beat skaper først og fremst nettløsninger, og på kundelisten er blant annet merkevarer som BI, NAF, Rica Hotels og Landsforeningen for Hjerte- og Lungesyke.
– Våre nyeste kontrakter er blant annet med Hyundai Norge, Kondomeriet og Dipper, så høsten blir travel og veldig gøyal, forteller Clausen.
Northern Beat omsatte for 3,2 millioner i 2012 (august-desember), og fikk rundt en halv million kroner i overskudd.