Ny kreativ leder til Brandlab

Design- og merkevarebyrået Brandlab har ansatt Nick Blimes som kreativ leder.

76844 7b603 original
Nick Blimes. Foto © BrandLab

Nick Blimes har bakgrunn fra TV, magasiner, mote, design og kommunikasjon.

– Nick er en utrolig bra fyr. En designer med hjerte for solid strategisk tenkning og bred med erfaring fra ulike kunder og kanaler. Han er en perfekt Brandlabber, sier daglig leder Hans Martin Megård.

Blimes kommer fra kommunikasjonsbyrået Frank, og forteller at han ønsket å starte hos Brandlab mye på grunn av den strategiske tilnærmingen til merkevarebygging.

– Jeg er opptatt av å kunne jobbe i et miljø som behersker flere aspekter av merkevarebygging. Brandlabs helhetlige og grundige strategiske tilnærming til sine oppdragsgivers utfordringer gjør at fundamentet for design-, kommunikasjons- og produktløsninger er sterkere, sier han.

Brandlab består av 22 ansatte som jobber med merkevarebygging, visuelle identiteter, kommunikasjon og internkultur. Brandlab har jobbet med kunder som VisitOslo, Østbanehallen, Svea Finans, Coca Cola, Finn og Fronter.