Nye hoder til Jimmy Royal
Det digitale byrået utvider, og innen første april vil Jimmy Royal telle elleve personer. To av de nyansatte er allerede på plass i Akersbakken.
Per Kristian Stoveland er ansatt som Flash-utivkler med erfaring fra Magwerk hvor han blant annet bygget opp selskapets avdeling i New York. Daniel Tveiten kommer fra samme selskap, og er ansatt som designer. I tillegg har byrået fått besøk av Mats André Kristiansen som skal ha utplassering fra Westerdals.
– Vi har et godt tilsig av kunder som etterspør vår måte å jobbe på, samtidig som vi har vært så heldige å få gode langsiktige relasjoner til kunder vi kan prestere sammen med over tid, sier partner i Jimmy Royal, Anders Aakre
– Økonomisk sett kunne vi sikkert vært mange fler, men å finne fagkompetanse innenfor digitale medier er noe annerledes enn i andre mindre progressive bransjer. Den kompetansen som teller i dag, er kanskje utdatert i morgen. Vi kan ikke ansette alle som er spesialist på det siste nye, avslutter Aakre.