Nye ressurser til Anti

Med Sanda Zahirovic og Liv Sjøberg på laget styrker Anti både prosjekt- og kommunikasjonsavdelingen.

75349 fcc22 original
Inn i mørket: Liv Sjøberg og Sanda Zahirovic. Foto © Anti

Sanda Zahirovic trer inn i rollen som Chief Marketing Officer. Siden hun ble uteksaminert fra Kingston University i London i 2008, har hun jobbet for ulike britiske selskaper, inkludert Net-A-Porter, Portas og Antidote. Etter syv år i London, flyttet hun tilbake til Norge for å jobbe som grafisk designer i Melvær & Co, hvor hun også var styremedlem og kreativ leder siden 2013. Hun har jobbet med en stor bredde av kunder, fra mote til olje og gass, til bank og restaurant.

– Å få en så sentral rolle i ANTI er nesten klyp-meg-i-armen uvirkelig. De er et av de få byråene som skjønner verdien av å ha tverrfaglig kompetanse på ett og samme sted, og det blir en drøm å jobbe med alle fagområdene for å levere kommunikasjon uavhengig av medie. Men mest av alt skjønner de verdien av en sterk internkultur. Dette er en arbeidsplass som ikke bare har de mest talentfulle og dyktige menneskene som har en enorm lidenskap og stolthet for jobben, men den store entusiasmen og engasjementet jeg ble tatt imot med skal man lete lenge etter, sier Zahirovic.

– Kontrakt signert 6.6.16, det blir vel ikke mer ANTI enn det, legger hun til.

Liv Sjøberg er nylig ansatt som prosjektleder. Hun er utdannet som grafisk designer fra Norges Kreative Høyskole, og prosess- og prosjektleder på Emergence School of Leadership. Hun har tidligere jobbet i reklame- og kommunikasjonsbyråene Alle Gutta og Llowbank, med kunder som blant annet Pierre Robert, Shell, Støtvig Hotel og Aker Brygge. Hun jobber også med kulturarrangementet PechaKucha, som arrangeres fire ganger i året på DogA.

– Det er utrolig stas å få bli en del av ANTI-teamet. Måten de angriper enhver oppgave på, med en overordnet tanke om at det visuelle også alltid må se tipptopp ut, er noe jeg synes både er viktig og riktig, og som jeg gleder meg til å bidra på, sier Sjøberg.