Nye strateger til Netlife

Maria Sætre kommer fra jobben som visuell designer og rådgiver i NoA Ignite og Cathrine Delp som forretningsutvikler og strateg i DNB. Nå skal de begge i gang med tjenesteutvikling for Netlife.

DSC1167 2x
Fra venstre: Cathrine Delp og Maria Sætre. Foto: Marte Brennbakken / Netlife.

For Maria Sætre viste personvernerklæringen til Netlife hvordan de tar merkevare og språk helt ut i alle kanaler.

– Netlife har en tydelig og modig stemme i norsk designbransje. De har valgt å gå visuelt og språklig i en egen retning. Det synes jeg er interessant, fordi det sier meg at dette er en gjeng som tror på design, kommunikasjon og strategi, og ikke minst på differensiering, sier Sætre. – Også liker jeg måten personvern og cookies er forklart på nettsidene, legger hun til – du ser at dette er et byrå som tar kundene sine på alvor og ønsker å gjøre teknologi tilgjengelig.

Hun elsker å dykke ned i nye problemstillinger, forstå menneskers behov og utfordringer, analysere hvordan vi kan løse dem, og realisere nye løsninger og produkter.

– Vi er så fornøyde med å ha sikret oss Sætre og Delp på laget vårt. Jeg gleder meg til å samarbeide med dem fremover og ikke minst se våre gode kunder få gleden av å jobbe med dem, sier Beth Stensen, daglig leder i Netlife.

Produktutvikling og strategi

Cathrine Delp har bred erfaring fra utvikling av produkter og tjenester i DNB. Nå gleder hun seg til å hjelpe Netlifes kunder med å utforme og realisere strategi, lede prosjekter og drive forretningsutvikling.

– Netlife har mye spennende på gang og gode verdier som resonnerer hos meg. Jeg er overbevist om at Netlife kommer til å oppnå store ting i fremtiden, sier Delp. – Dessuten har de skapt et fellesskap med kompetente og engasjerte mennesker som imponerer hver gang de åpner munnen. Folk med faglig integritet som lager utrolig kule ting, legger hun til.

I Netlife skal begge jobbe for kunder som spenner fra veldedige organisasjoner til store etablerte virksomheter. Felles for dem er at de vil lage bedre tjenester for brukerne sine. Det blir alt fra digitale tjenester, apper og nettsider til kundereiser, strategier og identitet.