Nytt Dinamo-team

Kundene strømmer til Lagåsen, og byrået ansetter der andre ser seg nødt til å nedbemanne.



Dinamo sikret kontrakten som hovedbyrå for Telenor i høst og har nylig vunnet kunder som Skanska, Røde Kors, Sykepleierforbundet og Universitetet i Oslo. Nå knytter Dinamo Reklame/Interaktiv til seg et nytt team.

Erfaring fra Kitchen og Jimmy Royal
Hanne Martinsen og Victoria Evensen er begge utdannet ved Westerdals og har erfaring fra Kitchen Reklamebyrå, hvor de jobbet sammen med Anne Gravingen og Bendik Romstad. Martinsen og Evensen var med på flere vinnerarbeider for Fretex i Gullblyanten, og den interaktive løsningen «Se din kjole» tok også bronse i cyberkategorien i Cannes i 2008. Det siste året har de vært kreativt team i Jimmy Royal med fokus på interaktiv kommunikasjon. Nylig vant de også sølvtaggen for en interaktiv kampanje for spillefilmen «Fatso», der sosiale medier var hovedkanal for kommunikasjonen.

– I Dinamo tror vi på integrert markedskommunikasjon og har tatt konsekvensen av dette ved at Dinamo Reklame og Dinamo Interaktiv er én samlet avdeling, sier Tom Søgård, daglig leder i Dinamo Reklame/Interaktiv.

– Alle team har ansvar for kommunikasjon i både tradisjonelle og digitale kanaler, med noen team mer spesialisert mot det interaktive området enn andre. Det å få inn team som Hanne og Victoria som har erfaring både fra begge områder er helt perfekt for oss, sier Søgård.

Ifølge Søgård er Martinsen og Evensen i full gang med oppdrag blant annet for Telenor og UiO.