Nytt hode i Anorak

Elisabeth Søråsen er ansatt som ny planner og rådgiver i Anorak.

38062 bbeb5 original
Elisabeth Søråsen. Foto: Anorak

– Gjennom lang erfaring fra forskjellige miljøer i kommunikasjonsbransjen har Elisabeth utviklet en unik kompetanse innen merkevare- og kommunikasjonsstrategi, forteller byråleder Torgeir Vierdal.

Elisabeth Søråsen har jobbet tre år i McCann som planner og to år i Isobar som rådgiver og planner med kunder som SPAR/EUROSPAR, DNB, Microsoft Norge, TINE og Ringnes. Tidligere studerte hun til en master of art (communication and stratetgy) på RMIT i Melbourne.

– Elisabeth har opparbeidet seg en kompetanse og tyngde gjennom samarbeid med flere av de beste strategene i Norge. Hun er en engasjert fagidiot med egen evne til å skape overblikk og forståelsen av komplekse oppgaver. Hun har på rekordtid blitt en viktig bidragsyter i Anorak-miljøet. Med den sterke oppdragsveksten vi har hatt det siste året er hun en kjærkommen ressurs for oss og våre oppdragsgivere, fortsetter Vierdal.

Anorak er et uavhengig reklamebyrå med 17 ansatte.

– Vi skal fortsette med å utvikle kommunikasjon som involverer, engasjerer og skaper resultater der hvor effekten er størst for oppdragsgiverne våre. Nå har vi funnet enda en Anorak som kan bidra med å utvikle kommunikasjon som utfordrer og faktisk fungerer, avslutter Vierdal.