Rådgiver til Screenplay

Joakim Vars Nilsen velger Screenplay etter å ha avsluttet sitt gründereventyr i FF Media Group/Blogform.



Vars Nilsen har de siste årene vært kreativt ansvarlig for internasjonale kunder som Time Inc, Nickelodeon og Hachette Filipacchi i selskapet Blogform Group. Han tiltrer i skrivende stund sin nye jobb som rådgiver.

Sterkt fokus – Savnet etter nye kreative utfordringer førte til at jeg valgte å rette blikket mot reklamebransjen igjen. Etter en prat med Helge, Freddy og Siv i Screenplay var valget enkelt: Jeg gleder meg voldsomt til å jobbe med så sterke strategiske og kreative medarbeidere som er tydelige i sitt fokus på å skape grensesprengende løsninger og ikke minst hvordan, sier Vars Nilsen.

Unik erfaring – Screenplay er og skal være et sted der vi brenner for nytenkning og ser etter mennesker som har god og lang erfaring md å skape innovative og levedyktige løsninger. Med sin unike og interessante erfaring fra den digitale mediebransjen kompletterer Joakim vårt interaktive rådgiverteam med strategisk innsikt, visjoner og ideer, sier faglig leder Helge Tennø.

Screenplay har i dag 21 ansatte som produserer løsninger for blant andre Norsk Tipping, Freia og Storebrand.