Rebecca Goodchild til JCPR

Begynner i stillingen som PR-koordinator og vil jobbe for flere av kundene til det relativt ferske PR-byrået.

48681 1ff50 original
Rebecca Goodchild. Foto: JCPR

JCPR ble etablert av Petter Gjelsnes, Martin Pira og Martin Lien sammen med JCP i august i fjor. Gjeldsnes, som er partner og fagansvarlig, er glad for å få Goodchild på laget.

– Rebecca har en spennende bakgrunn fra å jobbe i et relativt nystartet medieselskap i Amsterdam. Hun vet derfor hva det vil så å jobbe i et ferskt kommunikasjonsmiljø, og har i tillegg spennende erfaring fra å jobbe med innhold og sosiale medier, sier han.

Miljøet fristet

Rebecca Goodchild sier hun er glad for å ha fått muligheten til å jobbe i JCPR, da det er et PR-byrå som skiller seg litt fra mengden med tanke på konstellasjonen det er en del av.

– JCP er et spennende kommunikasjonsmiljø med fremoverlente, uformelle, og dyktige folk. Spesielt interessant er synergiene mellom kommunikasjonshusets reklame-, event- og PR-byrå. Det gir byrået muligheten til å i større grad tenke kanaluavhengig, hvilket kommer kundene til gode i form av spennende og kreative kommunikasjonskonsepter, sier hun.

Livsstilsatsning

Martin Lien, partner og daglig leder i JCPR, sier at det med Goodchild har ramlet på plass en viktig brikke i den generelle livsstilsatsningen

– Stadig flere kunder banker på døren, og vi er derfor nødt til å utvide vår kapasitet. I tillegg har vi spennende planer for høsten som gjør oss enda mer attraktive for livsstilskunder være seg om det gjelder mote eller for eksempel teknologi, sier han.