SDG vokser innen digital kommunikasjon

96691 72343 feature
SDG ønsker Suvita Ballchand velkommen som ny business designer.

Suvita Ballchand kommer fra stillingen som strategisk rådgiver i Supertanker og digital rådgiver i SMFB Engine, hvor hun jobbet med kunder som Elkjøp Nordic, Sparebank1 Forsikring og Nordic Choice Hotels.

Suvita er opprinnelig fra Stockholm, og har før hun fant veien til Oslo jobbet som Public Affairs Officer i det svenske Försvarsmakten. Nå ønsker SDG Suvita velkommen som ny business designer.

– Vi er veldig glade for å få Suvita med på laget. I disse utfordrende tider trenger våre kunder mer enn noen gang hjelp til å utvikle lønnsomme tjenester og effektiv kommunikasjon som bygger attraktive merkevareposisjoner i alle tilgjengelige kanaler. Suvita er en utrolig dyktig og faglig kompetent og vil definitivt spille en viktig rolle i SDGs videre vekst, både nasjonalt og internasjonalt, sier administrerende direktør i SDG, Anne Marie Brady.

– Jeg liker å jobbe i grensesnittet mellom ulike disipliner, finne innovative løsninger og sikre at disse når hele veien ut til sluttkunden, alltid med utgangspunkt i bedriftens eller tjenestens merkevarestrategi, sier Suvita Ballchand.

– SDG har for meg alltid fremstått som en av de fremste aktørene innenfor design og merkevare, derfor var valget ganske enkelt når jeg fikk tilbud om å bli en del av laget. I SDG har jeg møtt et utrolig sammensveiset lag, som strekker seg langt hva gjelder kvalitet og kundefokus. Noe som for meg er utrolig viktig, og som jeg gleder meg til å bli en del av, legger hun til.