Selters Design vokser

Selters Design gjør et byks fra tre til fem hoder. Ifølge byrået blir merkevarebygging gjennom digital multidialog en viktig satsing fremover.

65557 fb5e6 original
Fra venstre: Cathrine Pangopoulos, Hege Mykkeltveit, Simen Wahlqvist, Elisabeth Holter-Schøyen og Andreas Fossheim. Foto: Pål Laukli

Cathrine Pangopoulos har begynt i Selters som digital leder og senior grafisk designer. Hun har 12 års erfaring med design for trykte og digitale flater og har de siste åtte årene drevet Awchat & Olsen Design i Mumbai og Oslo. Hun har Bachelorgrad i grafisk design fra University of The Arts London og masterprogram i Digital Kommunikasjonsledelse fra BI.

– Cathrine er opptatt av å utvikle sterke, kreative ideer som grunnlag for effektiv kommunikasjon, og jobber nå spesielt med digitalisering av tradisjonelle medier, sier kreativ leder Hege Mykkeltveit.

– Cathrines fokus på merkevarebygging i sosiale medier er svært relevant for den digitale satsningen vår, og vi gleder oss til veien videre sammen med henne, sier daglig leder Elisabeth Holter-Schøyen.

– Selters Design har solid kompetanse på merkevarebygging gjennom innsikt, strategi og design. Det blir spennende å se dette reflektert i sosiale medier, sier Pangopoulos.

Simen Wahlqvist er også nyansatt etter seks måneder i praksis hos byrået. Han er nyutdannet grafisk designer med Bachelor of Creative Arts and Visual Communication Design fra Deakin University i Melbourne, Australia.

– Simens favorittfelt er profil og emballasje, og han er alltid opptatt av å ha et sterkt konsept i bunn. Simen har allerede rukket å vinne gull i kategorien pakning i A' Design Award and Competition. Vi er svært glade for å ha Simen med på laget, sier Mykkeltveit og Holter-Schøyen.