Sju nye ansikter i Netlife

Netlife henter inn fem nye UX-designere, en innholdsdesigner og en ny-gammel salgsekspert til byrået.

Nye Netlifere august 2022x
Foran fra venstre: Lillian Schmidt, Emilie Samuelsen, Camille Rogien og Christoffer Nydahl. Bakre rad Anders Aspaas og Andrea Rognan. Amalie Skevik var ikke til stede da bildet ble tatt. Foto: Marte Brennbakken / Netlife

På vei inn i Netlife er hele fem nye UX-designere. Emilie Samuelsen kommer fra studier ved universitetet i Bergen og markedsføringsbyrået Cure, Christoffer Nydahl og Amalie Bauge Skevik rett fra masterutdanning ved AHO i Oslo, Lillian Schmidt fra Helseapps hvor hun blant annet har jobbet mye med Helseboka i pandemitid, og sist Camille Rogien som kommer fra DnB.

– Jeg ville jobbe i et design- og innovasjonsdrevet selskap hvor jeg kunne lære fra andre kunnskapsrike designere. Da var Netlife et naturlig valg for meg, sier Camille Rogien.

På innhold kommer Andrea Rognan fra jobben som leder av satsingen med innholdsdesign i Sopra Steria.

– Netlife har bærekraft langt fremme i måten de jobber på. Det er ekstremt relevant for alle som jobber innen innholdsdesign (og strengt tatt for alle fagområder), sier Andrea Rognan.

Vender tilbake

Siste nyankomne er ikke ukjent for Netlife. Anders Aspaas har vært administrasjonssjef i Netlife i seks år. Etter et treårig opphold i helse-startupen Confrere, vender han nå tilbake til sine gamle kollegaer.

– Vi er så fornøyde med å ha sikret oss alle disse syv smarte og fine menneskene på laget vårt. Jeg gleder meg til alt vi sammen skal få til fremover, og ikke minst se kundene våre få gleden av å jobbe med dem, sier Beth Stensen, daglig leder i Netlife.

Sterk kultur

Felles årsak til valget av Netlife er inntrykket av en sterk kultur som jobber for å lage gode løsninger som funker for folk.

– Det som er viktig for meg er en kultur med fokus på mennesker og inntrykket er at Netlife er best i klassen på dette, sier Lillian Schmidt, nå designer i Netlife.