Styrker satsingen på sosiale medier

PR-byrået JCPR fortsetter å vokse og henter digitale hoder fra Mediacom og Isobar.

76751 501fb original
Nyansatte Suad Jama og daglig leder Henrik Juel Teige. Marita Burud var ikke tilstede da bildet ble tatt.

JCPR starter høsten med to nye spesialister innenfor sosiale medier: Marita Burud (28) og Suad Jama (25).

Burud er ansatt som rådgiver i sosiale medier, og har flere års fartstid fra MediaPlus og MediaCom, der hun var med på oppstarten av byråets satsing på sosiale medier. Hun har de siste årene jobbet med kunder som IKEA, KLP og Landbruket.

– Jeg gleder meg til å bli en del av teamet i JCPR, både på grunn av den faglige kompetansen og det åpne miljøet. I tillegg blir det morsomt å kunne jobbe mer helhetlig med innhold og PR innenfor sosiale medier, sier Burud.

Suad Jama er ansatt som community manager, og har i nærmere to år vært community manager i Isobar, der hun jobbet med kunder som Coca-Cola, Mondelez og Arla Foods. Jama starter i JCPR18. august.

– JCPR er dyktige historiefortellere som kjenner driverne og barrierene i markedet, og som tør å skille seg ut. Jeg gleder meg til å klekke ut nye gode idéer med en gjeng med faglig sterke, og ikke minst, veldig hyggelige mennesker, sier Jama.

Delbare historier

Både Burud og Jama kommer til å bli sentrale i JCPRs satsing på sosiale medier fremover.

– Vi er først og fremst veldig stolte over at de unge, flinke talentene i bransjen velger å komme til oss. Det vitner om at vi har gjort noe riktig så langt. Vårt fokus er å hjelpe selskaper med å finne deres delbare historier, og med Suad og Maritas kompetanse blir vi enda bedre til å oppnå resultatene kundene forventer, sier Henrik Juel Teige, daglig leder i JCPR.