The&Partnership gir full gass inn i nytt år med ny rådgiver og tekstforfatter

Reklamebyrået The&Partnership har mange jern i ilden om dagen.

Artboard 3
Bakerst: Lillian Audunhus, SoMe-ansvarlig, Jonna Skoglund, Oda Lisberg. Midten: Malin Valkvæ, Anna Stenvaag. Nederst: Frode Østhus, Hilde Thoresen, Espen Hoem.

Ifølge byrået har hovedkunden Toyota foten på gassen med flere store prosjekter utover våren. Parallelt satser søstermerket Lexus helelektrisk i Norge, som første land i verden. Som en del av et internasjonalt nettverk har byrået også internasjonale kunder på listen, blant annet Netflix.

&flere folk

– Med høyere trykk på oppdrag og en litt lengre kundeliste, har vi både ansatt flere, men også gjort noen noen stillingsendringer internt som vi tror blir veldig bra, sier daglig leder Anna Stenvaag. –Nå mangler vi bare some-eksperten vår, så er vi i mål. I alle fall for en stund fremover.

Lillian Audunhus startet i rollen som tekstforfatter i august 2023, og skal jobbe i team med AD Malin Valkve. Hilde Thoresen hadde sin første arbeidsdag på starten av året, og går inn i en delt rolle som rådgiver og kundeansvarlig med daglig leder. Både Lillian og Hilde har bred kunde- og byråerfaring fra store byråer og oppdragsgivere, men har også vært innom kundesiden hos henholdsvis Gjensidige og Volvo.

– Med tanke på hvor urolig bransjen vår er om dagen, er vi utrolig heldige som faktisk går motstrøms, sier Stenvaag.