To nye Screenplayers

Screenplay vokser og ansetter to nye hoder: Marianne Lohre Martinsen begynner som prosjektleder, Terje Karlsen som designer og utvikler.



Marianne Lohre Martinsen har en bachelor i internasjonal markedsføring fra Handelshøyskolen BI og har jobbet i Visual Funk som prosjektleder for kunder som TVNorge, Synnøve Finden, Stabburdet, RiksTv, Telenor og Audi.
– Etter å ha jobbet nesten fire år som prosjektleder i Visual Funk, har jeg fått bred erfaring med arbeid innen digitale medier. For meg er det å begynne i Screenplay en forandring som gir meg et større arbeidsmiljø, mer varierte arbeidsoppgaver og en variert og spennende kundeportefølje, sier Marianne Lohre Martinsen i en pressemelding fra Screenplay.

Terje Karlsen.
Har de siste fire årene drevet eget firma, Epiktet Webdesign, hvor han jobbet med webløsninger og digitale kampanjer for en rekke firmaer og artister i plate- og underholdningsbransjen. Det siste halvåret har Terje jobbet på engasjement i Leo Xpress/ X2M hvor han blant annet har arbeidet med kampanjer for HP, Apotek 1 og L'Oreal.
– Digitale medier har for alvor blitt en sømløs del av folks hverdag via håndholdte enheter og online-klare apparater. Screenplay har lang erfaring innenfor det digitale faget, og jeg gleder meg stort til å jobbe med talentfulle kolleger og spennende kunder i utviklingen av nye digitale løsninger, sier Terje Karlsen.