To til Hyper: Henter inn ny designer og innholdsrådgiver

Byrået henter inn Trude Reiten som ny grafisk designer og Tina Kasin som ny innholdsrådgiver.

Hyperyper
Fra venstre: Trude Reiten og Tina Kasin. Foto: Hyper

– Vi er veldig glade for å ha fått inn nye kjempeflinke og ikke minst hyggelige folk til to viktige kompetansefelt, sier Kjetil Botten Skogly, konserndirektør i Ahead Group og konstituert byråleder i Hyper.

Hyper teller nå 52 ansatte som jobber integrert og sømløst med reklame og innholdsmarkedsføring, og mener dette er avgjørende for å lykkes i dagens marked. 


Falt for kreativ tilnærming

Trude Reiten har lang erfaring med grafisk design både fra medie- og designbransjen. Hun har blant annet jobbet med strategiarbeid, merkevarebygging, design og art direction. Nå er hun klar for nye utfordringer hos Hyper, og er allerede i gang med oppgaver for flere storkunder.

– Jeg har tidligere jobbet i mer tradisjonelle byråer, så det er stas å starte opp i et byrå som Hyper, forteller Reiten.

Reiten forteller at hun falt for folkene og byråets tilnærming til kreative arbeidsprosesser.

– At det er fokus på å skille seg ut, merkes på måten vi jobber på og på motivasjonen internt. Jeg ser frem til å være med på denne spennende reisen fremover. Her har jeg muligheten til å jobbe med forskjellige kunder og oppgaver, sammen med dyktige og motiverte folk, sier hun.

Spennende vekstfase

Tina Kasin har bred erfaring innen innholdsproduksjon, digital markedsføring og journalistikk, og i de siste årene har hun jobbet som innholdsprodusent og prosjektleder hos Maverix.

– Hyper har et inspirerende og kreativt miljø, med mange flinke folk. Her kan jeg vokse og lære noe nytt. Jeg ser at byrået er i en spennende vekstfase, både med nye ansettelser og nye kunder, sier Kasin.