Tre prosjektledere til Hyper
Hyper har ansatt Marte Listhaug, Lisa Canneaux og Andreas Gilstad som prosjektledere.
– Vi er veldig glade for å ha fått tak i så kompetente folk med variert bakgrunn innen markedskommunikasjon, reklame og teknisk prosjektledelse, sier administrerende direktør i Hyper, Einar Risnes.
Marte Listhaug har de siste 14 årene jobbet med kommunikasjon med hovedfokus på digitale flater og kanaler og har erfaring med et bredt spekter av nordiske merkevarer og selskaper. Hun har tidligere vært prosjektleder og digital rådgiver i blant andre TRY, DIST, Dinamo og Superblaise (partner). Hun har utdannelse innen grafisk design fra SVA i NYC, grunnkurs markedskommunikasjon og en bachelorgrad i Human Resource Management fra BI.
– Jeg gleder meg og er ydmyk over å få bli en del at et solid og godt miljø med utrolig fine folk og kunder, sier Listhaug.
Lisa Canneaux har nærmere 20 års erfaring med markedskommunikasjon. Hun har jobbet som prosjektleder i flere store reklamebyråer som BBDO og TRY/APT innenfor massekommunikasjon, 1:1-kommunikasjon og digital kommunikasjon. Hun har en master i markedsføring og tar en mastergrad i interaksjonsdesign på deltid.
– Jeg liker Hypers forretningsidé «Turning ideas into business» og kombinasjonen av forretningsområdene reklame, produkt- og forretningsutvikling gir en spennende bredde og variasjon i prosjektene, sier Canneaux.
Andreas Gilstad har bakgrunn som rådgiver fra PwC og teknisk prosjektleder/produktutvikler fra Telenor Digital. Han er utdannet Sivilingeniør fra NTNU.
– Jeg ser frem til å kunne bidra med mine tanker og erfaring med produktutvikling og ledelse av utviklingsteam og er allerede godt i gang med flere store prosjekter, sier Gilstad.