Tre til faste stillinger i Saatchi

Fortsetter å styrke digital kompetanse i alle roller.

46627 2b983 original
Mads Rønold, Ola Bagge Skar og Linus Hjellström. Foto: Saatchi & Saatchi

Saatchi bygges videre til et kreativt byrå med full digital integrering. Som et ledd i denne utviklingen er Linus Hjellstöm, Ola Bagge Skar og Mads Rønold I løpet av året fått faste ansettelser i byrået, som henholdvis Art Director/designer, Production Art Director og Creative and Community Manager.

– I rekrutteringen satser vi fortsatt på økt digital kompetanse i alle roller, og har sterkt fokus på håndverk. Vi er veldig fornøyd med å ha fått med Linus, Ola og Mads med på laget. Vi skal levere godt innhold på alle flater og det skal skinne. Alle har bakgrunn, kompetanse og egenskaper som vil styrke oss ytterligere i forhold til dette, sier byråleder Jon Fredrik Sandengen.

Linus Hjellström er ansatt som Art Director & designer. Han er svensk og har en bakgrunn som musiker. Har studert «reklam och marknadsföring – Art Direction» ved Reklamskolan i Göteborg og har nå blitt fast ansatt etter en periode som praktikant og vikar I Saatchi.

Ola Bagge Skar har jobbet og studert mange år i Danmark, etter en bachelor i visuel kommunikation ved Danmarks medie- og journalisthøjskole i København ble han der i fem år til og jobbet som AD/Grafisk designer i eget digitalt designbyrå med fem ansatte. Familie og røtter brakte han tilbake til hjembyen, og nå som Production Art Director i Saatchi.

Mads Rønold har sin Bachelorgrad i Communication (advertising) fra Royal Melbourne Insitute of Technology og gikk før det på NKF, reklame og merkekommunikasjon. I Saatchi har Mads gått inn i rollen som kreatør og Community Manager. Han har ansvar for Toyotas egne flater og jobber primært med samme kunden på ulike oppgaver.